czwartek, 30 października 2014

Warsztaty Fotografii Kreacyjnej



Od kiedy podążam moją fotograficzną ścieżką światła :) miałam przyjemność być na kilku kursach i warsztatach fotograficznych. Każde takie spotkanie wniosło jakiś pierwiastek do mojej pracy niezależnie od tego czy dotyczyło obróbki, współpracy z modelem czy też stricte fotografii ślubnej. Zawsze czułam jednak, że podążam już utartą ścieżką wydeptaną przez kogoś innego. Wciąż też szukałam w fotografii  siebie samej; tego co jest dla mnie ważne, tego co rezonuje z moim sercem. Chciałam tworzyć świadomie – bo tylko na mocnych fundamentach prawdy można tworzyć coś wartościowego. Dziś wiem, ze tajemnica tworzenia jest tak naprawdę ukryta głęboko w naszych wnętrzach; wystarczy być otwartym, zawierzyć swoim pragnieniom i dać się ponieść pasji.
Chciałabym zaprosić Was na Warsztaty Fotografii Kreacyjnej, które poprowadzi Monalli – Monika Ekiert Jezusek. Pamiętam moje pierwsze spotkanie z Moniką, sprzed lat; byłam zupełnie zaskoczona prostotą jej pracy, która w efekcie daje niemalże bajkowe obrazy na granicy malarstwa i fotografii. Wszystkie przekonania odnośnie fotografii, które nosiłam w sobie, legły w gruzach. To spotkanie pozwoliło mi otworzyć się na wiele dróg, które daje nam fotografia, ale też zaufać sobie i swojej intuicji.
Mam nadzieję, że spotkanie z Monalli będzie dla Was również inspiracją do kreatywnego działania.
Zapraszam :)





PIERWSZE AUTORSKIE WARSZTATY FOTOGRAFII KREACYJNEJ

Z MONALLI

POTĘŻNA DAWKA INSPIRACJI I TWÓRCZEGO DZIAŁANIA!

MAGICZNE MIEJSCE
Wesołowo na Mazurach















Program


PIĄTEK

Przyjazd i zakwaterowanie - ok. godziny 16.00

1. Poznajmy się - dlaczego fotografujemy?
2. O fotografii kreacyjnej - od pomysłu do zdjęcia. Rola intuicji, inspiracje.
Kolacja

3. Prezentacja portfolio, konsultacje (dla chętnych). Nasze fotograficzne preferencje.

SOBOTA

Śniadanie

1. Jeden temat - sto rozwiązań

- świadome budowanie obrazu (światło, kompozycja, kolor, kontrast)
- rola rekwizytu
- praca z modelem - wyraz w fotografii

2. Budowa domowego studio i prostej scenografii (zajęcia praktyczne w grupach)

Obiad

3. Realizacja indywidualnych pomysłów w oparciu o przygotowane wcześniej scenografie
    i dostępne rekwizyty.

Kolacja

4. Konsultacje, wybór najciekawszych zdjęć.

5. Zadanie specjalne na niedzielę. Rozmowy przy ognisku.


NIEDZIELA

Śniadanie

1. Fotografia to obraz - elementy formy dzieła sztuki. Środki wyrazu typowe dla fotografii.

2. Obróbka jako sposób nadania zdjęciom charakteru. Autorskie sposoby obróbki zdjęć.

3. Prezentacje zdjęć uczestników.
Obiad

Wyjazd około godziny 15.00


Organizator: aNYa Fotografia Anna Zaleska-Mart
Prowadząca: MONALLI – Monika Ekiert Jezusek
Miejsce warsztatów: Pensjonat w Wesołowie na Mazurach

PROMOCYJNA CENA DLA PIERWSZEJ EDYCJI !

800 zł - cena za trzy dni warsztatów, zawiera nocleg oraz pełne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolację - wszystkie posiłki wegetariańskie; pożywne i aromatyczne, przygotowane z namaszczeniem przez Ewę). Ponadto przy sprzyjajacej aurze planujemy ognisko :)

ZAPISY:
annazaleskamart@gmail.com z dopiskiem Warsztaty Fotografii Kreacyjnej

ZAPRASZAMY :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz